Trodde att det skulle bli sommar

Men, nej igår var det ju värsta fin vädret och sen idag så, där jag igår var och sprang med kaninerna var det helt vitt över hela vår gräs matta! Kan inte fatta det.Det är piss väder rent sakt.
Fast man kan ju se det positiv, nu när det regnar/slask snöar så hjälper det den snön som är kvar att försvinna.
För nu i veckan kommer det typ att bli varmt och så (hoppas jag) :D

Inge roligt väder för kaninerna dom kan inte vara ute i sina uteburar så dom sitter väll inne och tjurar.
Sedan är det ju tävling i sävast idag för Medel och lätt kaninerna + längd, men känndes inge vidare att bara åka dit för längden tänkte jag när dom la ut tävlingen och jag är glad för det Humlan speciellt HATAR när det är blött så han hade nog inte hoppat.

Sedan så stör jag mig på att i sommar så har Norrbottens Kaninhoppare bara planerat in kvällstävlingar för medel och lätt kaninerna?! tänk på dom som tex. mig som nästan bara har Svår och Elit kaniner jag vill ju också tävla! Ajja, det är inte mycket att göra åt men Kram så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0