Hackare.se..

..Eller något sånt ;) Nu ska jag försöka föra inlägg här på Wilmas blogg med jämna mellanrum, ni får veta vem jag är i slutet av inlägget. Mohaha. Kan ju säga att jag fick min första elit kanin igår. Weho. Om höjd räknas?.. Fast det borde det göra.. Man elitreggar dom iaf.. Fast om inte höjd räknas gör ju inte längd det heller?.. Äh, vlesch jag får fundera på det senare! Hoppade ju Wilmas Callie igår med, vi behöver nog inte säga mer än att hon gick på 10 fel.. I medel dock.. Men hon försökte! Ibland.. Asså vilket rörigt inlägg.. Hoppas jag inte tråkat ut er läsare ännu mer! Nu till det ni alla väntat på, VEM som skrev inlägget här på bloggen.. //Hanna Kan även berätta att Tsi är dräktig som Wilma berättat, magen har faktiskt växt en aning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0