2 Veckor imorgon !

Hej alla! Jag är nu hemma från min en vackas "långa" semester. Den var rätt trevlig men jag saknade mina två små och resten av mina kaniner nu när jag var borta. Vi kom hem igår kväll vid halv nio då hade jag rest i ca 4 timmar så då var jag inte så sugen att börja blogga. Nu när jag kom hem så kröp dom omkring i boet med öppna ögon! man dog nästan så söta var dom. Den svart/gula japanen var som jag trodde mantlad så grymt fin,  och den andra stora har blivit mörk helt plöstligt? frän är den i alla fall ,men vad tror ni är den svart/vit japan?
Bilder från idag!


Kommentarer
Linnea

Guud va fina! Mst kolla på dom nån dag! :D <3

2012-08-18 @ 22:18:49
URL: http://svartkanin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0