20/8

Hann tyvärr inte blogga igår då jag var fast med jobb på bilbingo i 5-6 timmar... Inte direkt vad jag önskar att jag gjorde sista sommarlovs dagen aja nu är jag här igen.
 
Igår kom Cecilia med Tsi tre nya foster-barn! Dom såg ut att må bra alla tre idag när jag kollade, Dom låg i en hög med tsis två stora på sig! det såg varmt och skönt ut!
Ska bli hur kul och spännande som helst nu när jag ( och Tsi)  har 5 bäbisar i stället får två :D
 
Kan också berätta att jag anmält mig och Humlan till Skördefesten! Längtar till tusen!!
Passade på att fota dom nu 5 små♥ men vi får se när jag får fram bilderna blogg.se vill inte sammarbeta med mig just nu kram så länge ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0