ingen rubrik

Ja, som kanske alla fattar så har jag inte haft någon lust att blogga när min finaste inte mått nå bra. Jag försöker att tänka positivi och så men som det ser ut nu så mår hon något bättre... det som var, var att hon har fått en fraktur i övre käken så nu får vi mata henne med spruta fast det gäller bara hennes extra kost så jag ser det positivt! men för övrigt så mår nog både jag och hon en aning bättre...

sedan så har vi Tor här! Han är hur fin som helst påminer så mycket om humlan! inte så konstigt eftersom att Tor är humlans pappa :) Callie lever livet hon bor ute nu så hon har det as bra eller vad man nu ska säga aja nu ska ni få bilder på dom kaniner som just nu är hos mig, kännde för det nu när jag mår lite bättre
 
TOR♥

CALLIE♥


HUMLAN♥


TSI♥


Bus kaniner jag har! na men humlan ville inte riktigt sitta still XD Kram..


Kommentarer
sara

Hur har hon lyckats få en fraktur i överkäken? :/

2012-05-28 @ 16:01:41
URL: http://beautifulskaniner.blogg.se/
Hanna

Du har blivit utmanad på min blogg! :D

2012-06-04 @ 22:48:20
URL: http://Http://Typkaniner.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0