6 Maj

Hejsan, idag har det varit lite bättre väder! Det regnar nu,fast det snöar inte positivt? :)
Ska också snart skriva den där annonsen på SKHRF forumet men måste bara ha nog med tid och så men det kommer lovar jag.

Sedan på Lördag den 12 så är det bakluckeloppiset och då även tävling! Ska bli sjukt kul!
Det är Svår krok X2 det är as bra tycker jag Humlan får hoppa svåren och debutera längd Tsi får hoppa Elit Krok och sedan så ska hon också få hoppa längd även om hon inte gillar det, sen så har jag lite beslutångest eller vad man nu skulle säga funderara vekligen på om jag ska tävla medel eller lätt utom med Callie hon var jätte fin sist i lätten men jag vet inte om hon är redo och så men vad tycker ni? skulle vara riktigt glad om någon har nå förslag? Kram♥

Fin killen♥ otroligt glad att jag har någon som du, som alltid gör en glad och överlycklig.Du får en också att känna sig som om man är den mest speciella personen i hela världen även om man haft det tufft eller bara är på dåligt humör du är en sån underbar kanin vet du det min fina Humla?
 vad skulle jag gör utan dig? ♥


Kommentarer
Linnea

Är det krok x2?



Om Callie hoppar en medelbana hemma utan problem så tycker jag att hon borde kunna det borta också. Gör som du vill, men jag hade testat msv! :D

2012-05-07 @ 15:51:24
URL: http://svartkanin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0