Utkast: Jul. 11, 2012

Bloggar nu från mobilen så det blir tyvärr ingen bild men jag hoppas att ni läser ändå ;)
Jag sitter som sagt på tåget för andra gången. Vi hoppade på tåget från sunderbyn kl 18.30 där hamnade vi i en liten djurkupe med jag mamma och två personer till plus 3 hundar och 3 kaniner på 4 platser. Mamma gick ulolt och sov i en vanlig vangn då det var gott om plats över sen sov gubben med sin hund på dgolvet medans jag damen och två hundar sov på dom fyrasätena.
Jag sov max 3-4 timmar den här natten för att klockan 4.39 lämnade vi av tor i gävle. Sedan for vi vidare till stockholm för att där byta tåg och det är där vi är nu jag,mamma,humlan och putte på ett tåg till malmö som tar ca tar 4timmar sedan när vi kommer fram har vi bara sista biten kvar en buss till falsterbo som tar mindre än en timme tror vi i alla fall ursäkta ett lite rörigt inlägg men kan bara ge er såna här uppdaterimgar men då får ni ju veta vad jag gör här i skåne! Kram obs! Skit i att det.står klockan där nere kunnde inte få bort det


klockan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0