Här igen!

Som ni kanske har märkt har jag inte bloggat på ett tag. Men nu är jag tillbaka en kort stund i alla fall
har som vanligt inte så mycket tid så jag tar allt lite kortfattat.
 
Tsi är nu parad så vi väntar på ungar i början av augusti

Sedan så har min fyrfackare blivit klar och jag är sjukt nöjd tack Linnea ( www.svartkanin.blogg.se ) för att jag fick använda insperation från din bur! <3 blogg.se laggar ihop så bilder får ni snart men kan också passa på att säga att på Tisdag drar det iväg till falsterbo!!! Taggggaaa! dock bara med mig en kanin Humlan och på vägen dit tar vi med oss pyttan casper bäbisen till en oxå mys att se och ha med en bebe <3 kram
 
 


Kommentarer
Linnea

Om buren är klar så vill vi ju se resultat! :D

2012-07-12 @ 16:26:04
URL: http://svartkanin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0